S ciljem poboljšanog korisničkog iskustva, te pružanja mogućnosti klijentima da svojima računima raspolažu brzo i efikasno, uz znatno povoljnije naknade, Addiko banka kontinuirano radi na unapređenju digitalnih servisa.
Banka je u prethodnom periodu u Addiko Mobile aplikaciji za fizička lica uvela niz novih funkcionalnosti, a neke od njih su: „mPrenesi“ – prenos novca putem telefonskog imenika, „mDopuni“ – dopuna prepaid računa BH Telecom operatera, kao i „mQR“ – plaćanje telefonom u Bingo trgovinama.
U dijelu pravnih lica, klijenti imaju mogućnost apliciranja za digitalne garancije i tranše putem usluge elektronskog bankarstva. Addiko banka je nedavno uvela i funkcionalnost pod nazivom “mToken” koja omogućava jednostavniji pristup elektronskom bankarstvu, te potvrdu izvršenja naloga plaćanja u zemlji i inostranstvu.
Pravna lica svojim finansijama mogu upravljati i putem mobilnog telefona, korištenjem Addiko Business Mobile aplikacije.
Klijenti koji ugovore uslugu Addiko Business Mobile u promotivnom periodu do 30. juna 2024. godine oslobođeni su plaćanje mjesečne naknade za prvih šest mjeseci korištenja.
“Veliko nam je zadovoljstvo vidjeti pozitivne reakcije klijenata na uvođenje novih funkcionalnosti, kao i aktivnu upotrebu istih, uz konstantno bilježenje porasta broja korisnika digitalnih usluga. Kao banka koja je prepoznata kao jedan od lidera u digitalnom bankarstvu, trudimo se klijentima pružiti brza i
jednostavna rješenja kako bi njihovo iskustvo s bankom bilo ne samo uspješno, nego i zadovoljavajuće”, istakao je Denis Omeragić, direktor Sektora upravljanja proizvodima.
Svjesni važnosti digitalizacije koja bankarstvo čini pristupačnijim, jednostavnijim i efikasnijim za klijente, iz Addiko banke navode da će i u narednom periodu nastaviti raditi na unapređenju i modernizaciji postojećih, ali i na uvođenju novih digitalnih servisa.